Offices2Go Blog

Tarts egy kis szünetet és olvass

Magazin

10+1 rejtett szimbólum híres márkák logójában

Egy laikus számára a logo tervezése egyszerű és elhanyagolható feladatnak tűnhet. Ugyanakkor marketing szempontból nagyon is lényeges része minden vállalkozás márkájának felépítéséhez, hisz a logónk kommunikálja cégünk főbb értékeit, illetve az alapvető információkat, amit a cégről érdemes tudni. Ezáltal a célpiac a logón keresztül azonosítja be legkönnyebben vállalkozásunkat.

Pár nagyvállalat a logo tervezést olyan szintre emelte, hogy rejtett szimbólumokkal próbálja a tudatalattinkba paszírozni a főbb értékeit. Miután végeztünk a cikket láthatjuk, hogy ezt egész jól csinálják 🙂

Magazin

Hogyan adjunk el Darth Vadernek?

Az ügyfeled fekete köpenyben jelenik meg, állandóan ökölbe szorított kézzel gesztikulál, nehezen lélegzik, és éppen az intergalaktikus hatalmát próbálja megszilárdítani? Most hogy itt van a Star Wars legújabb része, sokak kedvenc karaktere segítségével mutatunk be egy jól ismert üzleti szituációt! 🙂

Magazin

5 egészséges harapnivaló a munkahelyedre

Mindig csak a rohanás, a szorító határidők és a stressz. Ilyen körülmények között hajlamosak vagyunk megfeledkezni az egészséges táplálkozásról. Reggel futás a szomszédos pékségbe egy pizzás csigáért, vagy lekváros batyuért – már ha eszünkbe jut reggelizni –, ebédre egy hamburger valamelyik gyorsétteremből, egy zacskó chips, vagy egy tábla csoki, vacsira meg kifosztjuk az egész hűtőt. Ha a fenti leírás igaz munkatársaidra az nagyban kihathat céged produktivitására. Pedig van megoldás!

Irodatippek

Néha nem a bérleti díjon kell spórolnod!

Már írtuk több cikkünkben is, hogy a megfelelő iroda kiválasztása nagyon komplex feladat. És most egy olyan irányból világítjuk meg a dolgot, ami csak még komplexebbé teszi a dolgot:).

Irodatippek

Miért tartasz fenn saját tárgyalót?

Egy kisvállalkozásnak fenntartani saját tárgyalót óriási luxus. Számolgassunk csak. Ha napi 1 órát használod a tárgyalót (ami azért optimista 🙂 akkor is azt jelenti, hogy 12,5%-os a kihasználtság (8 órás munkaidő esetén). Egy tárgyaló legalább 15-20 m2 így egy 3.000 Ft/nm áron számolva havi 60.000 Ft-ba kerül fenntartanod egy olyan szobát, ahol 12,5%-ban folyik csak munkavégzés.

Irodatippek

Jó ötlet-e kávézóban tárgyalni?

Rengeteg induló vállalkozó tart kávézókban tárgyalásokat. Ennek egy igen nagy előnye van: olcsó. Ugyanakkor megéri-e vajon ez a költségvágás hosszú távon? Mivel tárgyalók bérbeadásával is foglalkozunk így gondolhatod, hogy a válaszunk: Nem 🙂

De miért? Íme a 3 fő ok, hogy miért nem:

Irodatippek

Mi a legdrágább irodaköltség, amire talán nem is gondoltál még?

Az irodabérlés mindig komoly döntés egy vállalkozás életében, főleg az első iroda kibérlése. Ennek olyan költségvonzata van, amit át kell gondolni minden szempontból. Sőt a területbérlés mellett egyéb járulékos költségek is vannak. Ilyen a rezsi, a takarítás, bútorok készítése, internet és így tovább. De ezeket Te mind tudod!