De egy tárgyalóra mégis csak szükség van, ahol az ügyfeleidet tudod fogadni. Kell egy hely, ahol nyugodt privát körülmények között lehet beszélgetni. Nem beszélve arról, hogy az ügyfeleid első benyomása a tárgyalás minden részletére kitér, így az őt körülvevő környezetre is.
Szóval hogyan lehet racionalizálni a tárgyaló költségét?
A megoldás az óradíjas tárgyaló, amit az Offices2Go-nál is igénybe tudsz venni.
Gondolj bele, ha rendelkezésedre állna egy tárgyaló, amiért csak akkor fizetsz, amikor ténylegesen használod is. Így jelentős költségeket tudsz megtakarítani a jövőben. Tapasztalataink azt mutatják, hogy a kisvállalkozások többsége jóval kevesebbet használ tárgyalótermet, mint a fent vázolt ábra.
Csupán egy kicsit meg kell változtatnod hozzá a szokásaidat, hogy hatékonyan működjön Neked is az óradíjas tárgyaló rendszere. Ez alatt azt értjük, hogy a tárgyalásaidat már jó pár nappal előbb szervezd le és kommunikáld ügyfeled felé a pontos érkezés fontosságát.
Az Offices2Go-nál rendelkezésedre áll 8 fős tárgyalónk és 40 fős előadótermünk. Tárgyalónkat nem csak irodabérlőink, de külsősök is használhatják.
Online felületünkön akár le is tudod foglalni, vagy meg tudod nézni mikor vannak szabad helyek.
Reméljük hasznosnak találod tippjeinket!
Ha szeretnél többet megtudni óradíjas tárgyaló szolgáltatásunkról kattints a linkre:
További információ
Ha irodát vagy tárgyalót keresel:
Kérj ajánlatot most!
Köszönjük, hogy végig olvastad!
Offices2Go Team